Kars’ta bulunan Bakan Işıkhan, “Türkiye Yüzyılı’nda Çalışma Hayatı Buluşmaları” etkinliği kapsamında Karayolları 12. Bölge Müdürlüğü Konferans Salonu’nda iş insanlarıyla bir araya geldi. Işıkhan, bakanlık olarak sık sık il ve ilçeleri ziyaret ettiklerini, çalışma hayatının paydaşlarıyla buluştuklarını ve şehrin ve ülkenin kalkınma sürecine katkıda bulunacak istişarelerde bulunduklarını belirtti. Özellikle şehirlerin çalışma hayatını geliştirecek yeni projeler hayata…
Kars’ta bulunan Bakan Işıkhan, “Türkiye Yüzyılı’nda Çalışma Hayatı Buluşmaları” etkinliği kapsamında Karayolları 12. Bölge Müdürlüğü Konferans Salonu’nda iş insanlarıyla bir araya geldi. Işıkhan, bakanlık olarak sık sık il ve ilçeleri ziyaret ettiklerini, çalışma hayatının paydaşlarıyla buluştuklarını ve şehrin ve ülkenin kalkınma sürecine katkıda bulunacak istişarelerde bulunduklarını belirtti.
Özellikle şehirlerin çalışma hayatını geliştirecek yeni projeler hayata geçirirken sahadan gelen ihtiyaç, talep ve önerileri dinlediklerini vurgulayan Işıkhan, Kars’ın Türkiye’nin yüzyıl vizyonunun önemli bir parçası olacağını ifade etti. İş dünyasının sürekli gelişme ve katma değer yaratma çabası içinde olması gerektiğini vurgulayan Işıkhan, Türkiye’nin güçlenmesi için durmaksızın çalışılması gerektiğini belirtti.
Işıkhan, TRA2 Bölgesi’nde istihdam oranının arttığını ve işsizlik oranının ülke ortalamasının altında seyrettiğini açıkladı. Bölgede tarım, sanayi ve hizmet sektörlerinin güçlü bir yapı oluşturduğunu belirten Işıkhan, İŞKUR aracılığıyla iş bulma ve iş gücüne erişim konusunda destek sağladıklarını dile getirdi.
Kars’ta faaliyet gösteren iş yerlerinin büyümesini ve yeni yatırımların teşvik edilmesi için SGK aracılığıyla teşvik mekanizmalarını aktif şekilde kullandıklarını belirten Işıkhan, bu desteklerin üretime, istihdama ve bölgesel kalkınmaya önemli katkılar sağladığına inandıklarını ifade etti.
Işıkhan, işverenlere sağlanan kolaylıklar ve teşvikler hakkında bilgi vererek, işletmelerin üzerindeki mali yükleri hafifletmeyi ve işletmelerin sürdürülebilirliğini desteklemeyi amaçladıklarını belirtti. Ayrıca, SGK borcu bulunan işletmelere yönelik yeni düzenlemelerin işletmelerin nefes almasını sağlamayı ve ekonominin güçlenmesine katkı sağlamayı hedeflediklerini aktardı.
Bakan Işıkhan, işletmelerin ve belediyelerin bu düzenlemeleri bir fırsat olarak görmelerini ve hızla harekete geçmelerini tavsiye ederek, Türkiye’nin gelecekte daha iyi seviyelere ulaşacağına olan inancını dile getirdi. Son olarak, işletmelerin ve çalışanların yanlarında olduklarını ve tüm imkanlarını onların desteklemek için seferber ettiklerini belirtti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]